اینورتر سری IR610

آسودگی خاطر و عملکرد مورد نظر شما با طول عمر بالا با اینورتر ورتکس

اعتماد به محصولات جدید بسیار سخت است.

بعد از آغاز طیف دوم تحریم های بین المللی طیف وسیعی از برندهای معروف از ایران خارج شدند برندهای کشورهای اروپایی و حتی کشورهای ژاپن و کره جنوبی. این برندها علی رغم حضور بلند مدت در ایران عطای کار در ایران را به لقایش بخشیدند و طیف محصولی که از این برندها در ایران اکنون حضور دارند هم با قیمت بالا مبادله می شوند و هم از خدمات و پشتیبانی برخوردار نیستند و هم ممکن است اصل بودن این محصولات در هاله ای از ابهام باشد. بنابراین برندهای قدیمی حاضر در بازار اطمینانی که به مشتری در گذشته می دانند را اکنون دارا نیستند در برابر بعد از عدم حضور این برندهای کم و بیش مطرح برندهای جدیدی از جمله برند ورتکس وارد ایران شد برندی که محصولات با دوام و طول عمر بالا تولید می کند و البته توان رقابت با تمام برندهای با سابقه گذشته در بازار ایران را داراست و قطعات اصلی استفاده شده در اینورتر ورتکس به شما آسودگی خاطر مطلوبی می دهد.

 

گارانتی محصولات

تمام بحث گارانتی و پشتیبانی فنی محصولات ورتکس بر عهده مجموعه بارمان اتوماسیون است و تعهد می دهیم که تا زمانیکه شما لازم داشته باشید هر چه در توان داریم را برای جلب رضایت شما انجام دهیم در حال حاضر گارانتی 18 ماهه ای البته تحت شرایط کمی برای اینورترهای ورتکس در نظر داریم و در کنار آن می دانیم خدمات و گارانتی محصول ما برای پیشرفت فراوان مهمتر از فروش محصول است و البته قول می دهیم به دنبال بهانه برای رد شرایط گارانتی نباشیم.

 

نرم افزار با آپشن های فراوان (الهام گرفته شده از برندهای بزرگ)

نرم افزار اینورتر ورتکس بر خلاف بسیاری از اینورترهای جدید حاضر در بازار که کپی شده از برندهای دیگر هستند و هیچ قابلیت ارتقایی ندارند نرم افزاری منحصربفرد دارد که از برندهای بزرگی مانند زیمنس، یاسکاوا و ABB الهام گرفته است و تمام قابلیت های خوب این اینورترها را یکجا داراست در واقع شما از قابلیت های بالای نرم افزار اینورتر ورتکس شگفت زده خواهید شد.

IGBT برند FUJI , INFINION زیر بیش از 48 ساعت تست کنترل کیفی در دمای بالای 55 درجه

IGBT استفاده شده در اینورتر ورتکس عموما 3 برابر رنج نامی جریان موتور است و از برندهای اصلی تولید اینورتر Fuji ژاپن , Infinion آلمان است. تک تک اینورترهای ورتکس تستی بیش از 48 ساعت کارکرد در دمای بالای 55 درجه را گذرانده اند و این تست این اطمینان را به شما می دهد تا از دوام و طول عمر بالای این اینورتر مطمئن شوید.

نصب شده بر کاربردهای سنگین و سخت

اینورترهای ورتکس به بهترین شکل بر روی کاربردهای سخت نصب شده و عملکردی ایده آل را ثبت کرده اند کاربردهای مانند تاور کرین ها، جرثقیل های سقفی، بالابرهای صنعتی، اکسترودرها، میکسرها و مخلوط کن ها، ماشین آلات سنگ، اسپیندل ها، بوستر پمپ ها و سایر کاربردهای مهم.

تمام تلاشمان را برای حفظ قیمت رقابتی خود می کنیم

علی رغم استفاده از قطعات اصلی در اینورترهای ورتکس ما تمام تلاشمان را برای نگه داشتن قیمتمان به صورت رقابتی در بازار انجام میدهیم و تلاش می کنیم سودمان را از فروش بیشتر بدست آوریم و نیز می خواهیم که بزودی این برند را در ایران تولید کنیم هدفی که ایده آل ما برای سال 1400 است و خودمان را متعهد کرده ایم با کمک شما به این مقصد برسیم.

مشخصات فنی

اینورتر ورتکس سری  IR610 ازنمونه اینورتر ایرانی که رنج توان وسیع 0.75KW تا 710KW

  • دارای مدهای کنترلی SVC،V/F،VC
  • افزایش گشتاور تا %180 در فرکانس 0.25Hz در مد کنترلی وکتور
  • 150%جریان نامی به مدت یک دقیقه برای بار سنگین (Heavy Duty)
  • قابلیت اتصال کی پد دوم و کی پد LCD توسط کابل LAN
  • قابلیت مشاهده پارامترهای تغیر یافته توسط کاربر بصورت جداگانه
  • حداکثر فرکانس تا 600HZ
  • پشتیبانی از شبکه صنعتی (RTU) MODBUS
  • دارای ورودی و خروجی پالس 0 تا 50KHz
  • کاربردها
  • – انواع:  پمپ، فن، هواساز ،جرثقیل، پله برقی، میکسر، سنگ شکن، کرین، اکسترودر، ماشین آلات حفاری ،دستگاه های سانتریفیوژ , ماشین ابزار , ماشین آلات بسته بندی و سایر کاربردهایی که نیاز به گشتاورد راه اندازی بالا و عملکرد دقیق دارند.
  • دفترچه راهنمای فارسی نصب اینورتر ورتکس IR610
اینورتر ورتکس در تهران