فروش اینورتر در شیراز

شرکت بارمان اتوماسیون صنعت در شهر شیراز دارای نمایندگی است که در زمینه فروش اینورتر در شیراز و نصب و پشتیبانی و راه اندازی اینورتر ها فعالیت می کند. علاوه بر ارسال محصولات برای شهر شیراز می تواند با استفاده از تجارب و تخصص در زمینه های فنی و تخصصی مشاوره رایگان به صورت تلفنی ارائه دهد. این شرکت به خاطر تجربه های بسیار زیاد در زمینه انجام پروژه های مختلف ، می تواند به شما در خصوص پروژه های خود مشاوره بدهد.

نمایندگی اینورتر ورتکس در شیراز

شرکت بارمان اتوماسیون سایا اصفهان بزرگترین فروشنده انواع اینورتر در شهرهایی همچون شیراز، اصفهان، مشهد و… می باشد. اینورترها انواع مختلفی دارند که هر یک کاربردی خاص دارد.  اما به طور کلی اینورتر به دستگاه هایی گفته می شود که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کند. نصب و راه اندازی اینورتر ها نیاز به تخصص و مهارت دارد که شرکت بارمان اتوماسیون سایا اصفهان علاوه بر فروش اینورتر در پروژه های مختلفی نسبت به نصب و راه اندازی اینورتر ها اقدام نموده است که می توانید در قسمت پروژه ها مشاهده نمایید. برند ورتکس که هم از لحاظ اقصادی مقرون به صرفه می باشد و هم قابلیت های بسیار بالایی دارد باعث ارتقای صنعت کشور می باشند. اینورتر کنترل کننده دور موتور می باشد که جریان مستقیم را به تناوب تبدیل می کند. و در وسایلی مانند سیستم گرمایش و سرمایش و کامپیوتر و وسایل نقلیه و… استفاده می شود.

فروش اینورتر در شیراز

خرید اینورتر ورتکس در شیراز

برای خرید اینورتر ورتکس در نمایندگی شیراز و ارسال محصولات شرکت بارمان اتوماسیون سایا با مدیران و کارشناسان فروش در ارتباط باشید. جهت ارتباط با واحد فروش اینورتر در شیراز لینک تماس با ما را کلیک کنید.

اینورتر ورتکس دارای مدهای کنترلی SVC،V/F،VC، و Torque می باشد. و دارای 150%جریان نامی به مدت یک دقیقه برای بار سنگین (Heavy Duty) است. inverter vortex قادر به افزایش گشتاور تا %180 در فرکانس 0.25Hz در مد کنترلی وکتور می باشد.