فروش اینورتر قزوین

شرکت بارمان اتوماسیون نماینده انحصاری اینورتر های ورتکس در ایران می باشد که خدمات خود را در بسیاری از شهرهای ایران از جمله فروش اینورتر قزوین ارائه می کند. اتوماسیون بارمان با کادری مجرب در خصوص راه اندازی و تعمیر اینورترها به مشتریان خود بهترین خدمات را عرضه می دارد.شرکت خدمات فنی و مهندسی بارمان با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه اتوماسیون  به جامعه صنعتی کشور ، خدمات وسیع و محصولات متنوعی  در زمینه اتوماسیون صنعتی ،  ابزار دقیق ،  به صنایع مختلف از جمله غذایی  ،  دارویی  ،  آبی  ، نیروگاهی  ، فولاد  ، معدنی و همچنین نفت و گاز و پتروشیمی ارائه می دهد . اینورتر های ورتکس دارای 18ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

قیمت اینورتر ورتکس در قزوین

جهت اطلاع از لیست قیمت اینورتر ورتکس و یا خرید اینورتر در قزوین می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل نمایید. مشتریان گرامی می توانند در ساعات اداری تمامی سوالات خود را با واحد فروش مجموعه درمیان بگذارند.

فروش اینورتر در قزوین

اینورتر ورتکس در قزوین

ازجمله ویژگی های اینورتر ورتکس می توان به مواردی مانند دارا بودن دو کانتر و قابلیت های ویژه مدکنترلی گشتاور اشاره کرد. دو عدد کانتر inverter vortex بوسیله ورودی ها و خروجی هایی که دارد قابلیت های کامل یک شمارنده را در اختیار کاربر قرار می دهد. هم چنین در حالت حلقه باز قابلیت های مطلوبی در مد کنترلی گشتاور دارد. برای کاربردی مانند سیم جمع کن کافی است اینورتر را در کنترل گشتاور قرار دهید آنگاه نیاز به تنظیم منبع کنترل گشتاور خواهد بود که می تواند از طریق کی پد اینورتر و یا ولوم آنالوگ خارجی باشد.

نمایندگی اینورتر ورتکس در قزوین

نمایندگی اینورتر ورتکس در قزوین آماده ارائه خدمات فروش ، تعمیر و نصب اینورتر در قزوین می باشد. آدرس نمایندگی در زیر آمده است.

آدرس: قزوین- شهرستان بویین زهرا- بلوار طالقانی- روبه روی حوزه علمیه خواهران- دفتر فنی مهندسی جوان تابان

تلفن تماس:09120558209 (مهندس نایبی)

تلفن تماس:09197265649(مهندس زمانی)