فروش اینورتر تبریز

شرکت بارمان نماینده انحصاری اینورتر های ورتکس در ایران می باشد که خدمات خود را در بسیاری از شهرهای ایران از جمله تبریز ارائه می کند. فروش اینورتر تبریز زیر نظر شرکت بارمان اتوماسیون سایا با کادری مجرب در خصوص راه اندازی و تعمیر اینورترها به مشتریان خود بهترین خدمات را عرضه می دارد. شرکت خدمات فنی و مهندسی بارمان  با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه اتوماسیون  به جامعه صنعتی کشور ، خدمات وسیع و محصولات متنوعی  در زمینه اتوماسیون صنعتی ،  ابزار دقیق ، ولو به صنایع مختلف از جمله غذایی  ،  دارویی  ،  آبی  ، نیروگاهی  ، فولاد  ، معدنی و همچنین نفت و گاز و پتروشیمی ارائه می دهد . اینورتر های ورتکس دارای 18ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

نمایندگی اینورتر ورتکس در تبریز

اینورترها جریان مستقیم (DC) به جریان متناوب (AC) را تبدیل می کنند و معمولاً در طیف گسترده ای از تجهیزات صنعتی مانند چاپخانه ، فن ، پمپ ، تسمه نقاله ، تجهیزات پردازش مواد غذایی و ماشین آلات ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند ، اگرچه در بسیاری دیگر نیز استفاده می شود.

فروش اینورتر در تبریز

اینورترهای مدرن امروزه از لحاظ طراحی با ویژگی های اضافه شده مانند رابط USB ، اترنت و موارد دیگر متنوع تر هستند. هدف اصلی این است که اطمینان حاصل شود آنها کاربر پسند و همه کاره هستند و کاربران را قادر می سازد از کنترل از راه دور استفاده کنند.

هرچه اینورترها پیشرفت بیشتری پیدا کرده و به طور مداوم به سطح کارایی پیشرفته ای می رسند ، این دستگاه ها در مدل های عملی تر و کوچکتر با استفاده از رایج تر شدن مکان ها ، ایجاد می شوند.

قیمت اینورتر در تبریز

مشتریان عزیز جهت اطلاع از قیمت اینوتر در تبریز و یا خرید اینورتر ورتکس می توانند از قسمت تماس باما با واحد فروش اینورتر در تبریز در ارتباط باشند.