فروش اینورتر تهران

شرکت اریا صنعت مهر نمایندگی فروش اینورتر ورتکس در تهران می باشد. این مجموعه دارای کادر مجرب برای مشاوره و راهنمایی مشتریان است که به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان می باشد. همچنین خدمات پس از فروش اینورتر تهران را به مشتریان ارائه می دهد. امروزه به دلیل نیاز صنعت به اینورترها مجموعه بارمان سعی نموده با معرفی برند ورتکس که هم از قابلیت های بسیار بالایی برخوردار است و هم از لحاظ اقتصادی نازلترین قیمت را دارد. شرکت بارمان اتوماسیون صنعت علاوه بر فروش انواع اینورتر در پروژه های مختلفی نسبت به نصب و راه اندازی اینورتر ها اقدام نموده است که می توانید در قسمت پروژه ها مشاهده نمایید. برای خرید انواع اینورتر ورتکس در نمایندگی تهران و ارسال محصولات شرکت بارمان اتوماسیون سایا با مدیران و کارشناسان فروش اینورتر ورتکس تهران در ارتباط باشید. و لینک تماس با ما را کلیک کنید.

نمایندگی اینورتر ورتکس در تهران

اینورترکه با نام درایو نیز شناخته می شود، نوعی کنترل کننده ی دور موتور است . وظیفه ی اصلی این وسیله تبدیل جریان مستقیم به متناوب است.

بارمان اتوماسیون نماینده انحصاری اینورترهای ورتکس می باشد که به مشتریان خود در اکثر شهرهای ایران از جمله کرج خدمات ارائه می دهد.

اینورتر یا درایو یکی دیگر از پر کاربرد ترین تجهیزات صنعتی می باشد. پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه صنعت و ساخت تجهیزات صنعتی به روز و پیشرفته کمک شایان توجهی به سهولت امر در صنایع و تسریع روند اینورتر نموده است که با ورود خود، بسیاری از مشکلات را در صنایع و دستگاه ها برطرف نموده است.

اینورتر به دو نوع اینورتر سه فاز و اینورتر تک فاز تقسیم می شود. این تقسیم بندی تنها از نظر ورودی اینورتر می باشد و خروجی تمامی آن ها سه فاز می باشد.

فروش اینورتر تهران

 کاربرد اینورتر ورتکس

inverter vortex در وسایلی مانند سیستم های گرمایش و سرمایش ، بالابر ها و آسانسورها ، کامپیوتر ، وسایل نقلیه و … گرفته تا در صنایع پیشرفته و تمامی کارخانه ها  مورد استفاده قرار می گیرد.