فروش اینورتر مشهد

 شرکت بارمان اتوماسیون سایا نمایندگی اینورتر ورتکس در شهر مشهد می باشد که در زمینه فروش اینورتر فعالیت می کند و همچنین برای رفاه مشتریان با استفاده از تجارب و تخصص در زمینه های فنی و تخصصی اینورتر ورتکس مشاوره رایگان به صورت تلفنی ارائه می دهد.

نمایندگی اینورتر در مشهد

فروش اینورتر در مشهد

شرکت بارمان اتوماسیون سایا در زمینه تجهیزات برق صنعتی فعالیت می کند و نماینده انحصاری اینورتر Vortex در ایران می باشد.

هم اکنون این شرکت مفتخر به ارائه رنج وسیعی از تجهیزات اتوماسیون صنعتی باکیفیت نظیر موارد زیر می باشد:

  • اینورترهای AC با ورودی تک فاز
  • اینورترهای AC با ورودی سه فاز

عملکرد اصلی اینورتر تغییر جریان مستقیم (DC) به جریان متناوب (AC) است. فرکانس و ولتاژ خروجی اینورتر معمولا قابل تغییر است. در واقع قدرت در کل تا حد زیادی به طراحی دستگاه خاص و یا مدار بستگی دارد. اینورتر برق می تواند کاملاً الکترونیکی باشد یا ممکن است ترکیبی از اثرات مکانیکی (مانند دستگاه دوار) و مدار الکترونیکی باشد ، اینورترهای برق 100٪ الکترونیکی هستند یا می توانند ترکیبی از اجزای مکانیکی مانند تجهیزات دوار و مدارهای الکترونیکی باشند.

کاربرد اصلی اینورتر کنترل سرعت موتورهای جریان متناوب است. بی آنکه توان و گشتاور موتور کاهش یابد.

تمامی محصولات این شرکت دارای 18ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نظیر پشتیبانی فنی، تعمیر و جایگزینی در زمان تعمیر و … می باشند. برای راهنمایی و مشاوره در زمینه نصب و راه اندازی اینورترها اینجا کلیک کنید.

قیمت اینورتر در مشهد

جهت خرید اینورتر ورتکس و یا اطلاع از لیست قیمت اینورتر در مشهد می توانید از قسمت تماس با ما با مشاوران فروش اینورتر ورتکس در ارتباط باشید. مشاوران فروش اینورتر ورتکس در ساعات ادرای پاسخگوی تمامی سوالات مشتریان عزیز می باشند.